eli ge levàm quella prevena, asochè per la fame e' mangassem tosto Daniel, e lo zitàm in mezo de li leom.

Or, quando ello ge fo, li leoin eram stati[sic] sensa mangá VII jorni, che elli non aveam magao[sic] niguna cossa.

Or quando li leom lo vim, elli ge fem grande festa e lecandolo como fam li cagnoli, e per li sete iorni ch'eli stem leoim stem sensa mangá, e' non ge fem atro male[sic], avanti i ge fem festa.

Or in quello tenpo e' l'era in Judea Abacuc proffeta chi avea aparegá la soa vianda che ello vorea portá a lo canpo a li soi segnoi lavoraoi. E l'angero ge disse: "Abacuc, porta questa vianda che ti aparegi a li töi lavoraoi e portala a Daniel chi sta in la prexom con li leoin".

Respoze Abacuc: "Segnó, e' non vi mai Babilonia ni la prexon unde Daniel iaxe".

E lo angero lo aferà per li cavelli e lo potà[sic] fin a la porta de la prexom. E Abacuc crià a Daniel: "O' homo de Dee, leva suxa e manga de la vianda che Dee te a mandao".

Disse sam Daniel: "E' vego bem che lo nostro Segnor Dee se arecorda de mi" E pöa o pigà quella vianda e mangàla alegramenti. E pöa lo angero preize Abacuc e tornolo[sic] in Judea, e non perdè persò de la soa övera e aparegà de l'atra vianda e portàla a li söi lavoraoi.

Or quando o vègne a lo setèm jorno, lo re Astrages, chi amava monto sam Daniel, quando lo vi vivo e stá in mezo de li leoim, ello con alegessa[sic] crià in ata voxe: "O' Daniel servo de Dee, aora po bem vei tuta la gente como è grande e poderozo lo to Dee chi te a sarvao vivo in mezo de li leoim afamai e feloim!" E a pöa o lo fe trá de föra. E depoí questo o fe prende tuti quelli previ chi consegavam de fa morí sam Daniel e feli tuti butá in la prexom con li leoim, e li leoim li mangàn tuti in la prezencia de lo re.

Or fassando li leoim tá scrosa de quelle osse che um morim quando va ben forte non fa tá rantegna, e vegando so lo re si ave grande poira e temese tuto lo pövo e tuta la terra de lo Dee e de li figi di Issael chi a scanpao Daniel de la prexom e de le boche de li leoim e sarva tuti quelli chi speram in lé.

Or pöa o morì Astriages e regnà Dario re de Percia, e per lo comandamento de Dee o liberà li figi di Issael chi eram dispersi in Babilonia e per lo reame de Percia, e mandoli[sic] tuti in Ierusalem.

E in quello tenpo nassè Alesandrio in Masedonia, e vensè Dario re de Persia con tuti quelli chi sum de là da má.

E questo fo avanti l'incarnaciom de lo nostro Segnor mesé Ihu. Xe. de agni CCCLII-III, segondo che se tröva in le istorie otentiche. Chè da lo incomensamento de lo mondo tan fin a Dario re de Persia si fo agni IIII M DCCCLII-II, e ave da Dario re chi regnà, tan fin a Cezaro Augusto, lo quá regnà in Roma, agni CCCII-I. Aprövo de Sezaro chi regnà, tan fin che nasè lo nostro Segnor messé Ihu. Xe. in Betelem chi fo agni IIII-II, e fo da la Nativitë fin a la Passom agni III-III e meixi IIII.

Or depoí Alesandrio, vègne lo re de Antochia e asize la citë de Ierusalem, e intrà in lo tenpio con grande superbia, e fe grande mortalitae in la citë de Judea. E a la fin o preize Ierusalem e fe grande batage, e menone[sic] la mao parte per ihavi. E pöa o se ne ze in Egito e conbatè con lo re de Egito e venselo. E pöa o se ne tornà in Antochia.

E pöa che quello re de Egito fo vensuo da lo re de Antochia, e tuti li atri re de Egito avem nome Tolomé. E questo promé Tolomé si ave III-II homi savi chi stralatàm tuta la Bibia in quella lengoa.

Or in quello tenpo si fo Ioxep figo de Sidrach, chi fe monti boim libere[sic].

Or lo segnodo[sic] re Tolomé chi fo re de Egito, si sarvà tuti li Zué chi eram cativi in Egito e mandàli tuti in Ierusalem, e fege rende tuto lo vaselame de lo tenpio.

E lo terso re Tolomé si regnà agni II- e goagnà la citë de Africha per consego de senturio de li Romaim.

Or lo quarto re Tolomé si regnà agni X e fo inperao in Siria per li Romaim.

Or, depoí so, Ponpeo consoro de li Romaim passà otramá e vègne in Ierusalem e in Egito, e la mao parte de quelle contrae de otramar o conquistà, e apöa o tornà a Roma con grande trionfo. E de lì a um tenpo Iulio Cezaro inperao vensè Ponpeo, como avei inteizo de sorva, e fesse per lé mesmo inperao de Roma. E avanti li consori se segnorezavam in Roma. E questo Iulio Cezaro fo monto valarozo[sic] homo, e vensè tute le batage che ello preize a fá, e consumà tuto lo parentao de Ponpeo, e fe amasá tuti li söi figi.


Chì se contèm como Iulio Cezaro nassè in Roma e como ello conquistà Ponpeo fin a lo tenpo de Otaviam chi ave nome Otaviam Augusto, e fo conpia la quinta etae.

O fo in Roma una grande bataga inter lor, e questo fo avanti che Iulio Cezaro nasesse, e morìge grande quantitae de gente. E quando la bataga fo passá, si andava um cavaré per la citae, e vi inter le mure de la citae stá una dona morta chi era gravia,