la parolla che ella avea dicto, e alapiànla con pré. E quella fo la promera femena chi resevesse morte per amó de messé Ihum. Xpem.

Or lo legno che solevam[sic] onorá, soramenti per quella parolla i lo dezonoràm de lì avanti, e si lo vossem butá föra de lo tenpio, ma Saramon, chi ge tegnea grande fiansa, si non vosse consentí.

Or de lì a um tenpo che la reña Sibilla ave odío la fama de Saramon e la quá reña avea nome Sibilla, e si vègne da la parte d'oriente tam fin in Ierusalem per odí lo seno de Saramon, e per offerí oro e argento e monte cosse precioze, e vi quello beneito legno e disse: "Beneita sei-tu croxe chi per questa parte é romaza, de tie sarà daito sravamento[sic] e salute a lo mondo. E' si me dago grande maravegia de ti Saramon, chi ai si grande intendimento, che ti non tegni questo cossì santissimo legno pu honoreivementi che ti non fai, che in questo morà um zovem donzello, per la quá morte sarà sarva tuta la gente, ma li Zué ne saram morti e destruti".

Quando li Zué inteizem questo, si cressè in lor mao odio inver de quello legno, e fenllo portá föra de lo tenpio inter um stagnon de aqua[sic] lo quá era ihamao pessina, chi mai non portava pesso. E in quella pessiña se fava sacrifficio in lo tenpio [...] asochè ello se masese perchè non poise esse quello che la reña Sibilla dixea, ni quello che ave dicto l'atra femena. E atri dixem che quello legno fo misso per um ponte a passá una riva de aigoa, ma e' l'è pu da cré che ello fosse soterrao como amo dicto, zoè in la pessina, de che dixe lo Avangerio che quella aigoa sanava li maroti. E era in questo modo che lo angero desendeiva da cel e si menava questo legno sote per l'aigoa, e l'aigoa se ne astrobiava, e lo promé maroto chi ge intrava dentro si restava sanao de tute infirmitae che ello avesse adosso. E questa pessina avë questa vertue tanto quanto lo angero ge stava dentro, che ogni persona chi ge intrava dentro si sanava.

Or quello legno stè in quella pessiña tan fin a la paciom de lo nostro Segnor mesé Ihu. Xe., e lo iorno de la pasiom quello legno insì föra de l'aigoa sensa man de nissum.

Or Saramon conpì la övera de lo tenpio in XI agni e regnà agni IIII- in Ierusalem, e pöa o morì e fo soterrao con so paire in lo monte Tabor e lasà in lo tenpio CCC scui de bon oro.


Chì se contèm como aprövo de Saramon regnà so figo Roboam e chì se contèm tuti li rei chi fon apresso a ello tan fin a Ioachim la teresa etae e conpise la quarata[sic] etae.

Quando Saramon fo morto, so figo Roboam regnà in Ierusalem, e per la soa superbia o perdè la segnoria de X[II] tribu d'Issael, e fone faito re Geroboam, figo de Natam, chi era so perfido nimigo. E regnà Roboam soramenti, figo de Saramon, sorve lo tribu de Iuda in Ierusalem, e so ge avègne per lo peccao de so paire Saramon chi ave orao le idolle, e lo nostro Segnor Dee non ge vosse levá tuto lo regno per la bontae de so avo re Davit. Morì Roboam pöa che ello ave regno in Ierusalem agni XVII e fo soterrao con so paire in Ierusalem in lo monte Sion.

E, morto Roboam, si regnà per ello so figo Abias. E' regnà trei agni sensa pu, e morì.

E depoí ello regnà so figo Arom. E questo Arom si regnà in Ierusalem agni IIII-II e fo bon e drito re, e desfè tute le idore de la terra, e ge vègne lo re d'Issael, e fe monte batage, e morì per lo má che ello avea in lo peto.

E depoí ello regnà so figo Ioxafa. E questo Ioxafa regnà agni II-V e fe amassá tuti söi frë e monti principi de Iudea. E pöa o morì e fo soterrao in lo morimento de li söi passä in lo monte Sion.

E pöa o regnà per ello so figo Aron. E' fo mar homo si che o non fo pianto quando o morì, cossì como era uzansa per fá per li atri re, e si non fo soterrao in lo morimento de li söi pasai.

E depoí questo Aron regnà so figo Ozias. E' regnà um ano sensa pu.

Or romaze soa maire chi ave nome Nabia. E questa fe pigá tuti quelli chi era de lo linago de re e feli tuti amassá. E questo Ozias ave um figo chi ave nome Ioad, chi in quello tenpo era staito norigao da um chi ave nome Goade, e norigàlo secretamenti. E pöa questo Goade si fe amasá questa dona Nabia, e questo Ioad fo faito re chi era staito norigao in quello tenpo da Ioada chi era staito figo de re Ioaram. E pöa Joad fo morto, e questo fe Zacaria de Barachia, lo quá intrà in lo tenpio de Asalata Joad. E questo Ioad fo re e regnà agni IIII-. E morì Ioad e fo sepelio in Ierusalem.

E regnà per ello so figo Iosuas, e regnà in Ierusalem agni IIII-II e fe bone övere fin che ello morì.

E pöa che o fo morto, o regnà per ello so figo Ioram e regnà