Pagina:Comeddie.DeFranchi.1830.djvu/324

chi sei figgia; e l'apoggio di vostri parenti ve pœu fâ conosce, e impegnase a aggiustâ tutto, per assegurâ a vostra feliçitæ, e fâ, che sæ dæto l'assenso a un matrimonio zà stabilio. Mi all'incontrario fin all'ora presente non veddo luxe de poei conosce a mæ condizion, e son in un stato de non adouçî a voentæ d'un poære, chi non ha altra mira che l'interesse.
Giaç. Ma voî ghe avei quello, che non sei disturbâ da un âtro oggetto chi e zà pronto, e preparao per quello chi ve amma.
Flor. O cangiamento do cœu d'un amante, non è quello chi me spaventa; perchè ognun se lusinga d'avei do merito bastante per custodî a sò conquista. A l'è l'aotoritæ do poære chi me fa tremâ in questa sorte d'affari, chi pœu destrue qualunque sorte de merito.
Giaç. L'è ben un-na fatalitæ, che doe person-ne, che se amman con inclinazioin così giuste, e oneste, deggian provâ tante traversie! che bella cosa! per doe person-ne in-namoræ, de non trovâ ostacolo a quelle amabbili caden- ne, che ligan i sô cœu in un-na perfetta union.
Mon. Mi me creddo che scapolæ! a tranquillatæ in amô a l'è un-na calma de poco piaxei. Un-na felicîtæ continua deventa