Pagina:ASLSP.VII.2.1879.A.Vigna.djvu/209

( 203 ) DOCUMENTI

toarie mostran bem e si s'è semenato asai, Deo ge mande bonna recoleta.

Sono sta[e]ti li grani in prexio de asperi xxv lo capiso, aora sono declinati ad asperi xviii e a xvi, perchè s'è da[e]to bona provexione maritima, non ostante che fosse de inverno n'è sta[e]to conduto tanto che a lo di de ancoi son declinati. Unde ve digo, spero che avanti che finisca questo meize mancheran de prexio qualche cosa, persò che se ne aspeta asai verso Chilo e Zagora e Mochastro. Ma persò che s'è faeto grandi partiti questo inverno a li merchanti, non credo pos(ci)a goeri mancare de prexio de xvi in xv asperi lo capisio, tamen a la recoleta de li novi spero tornerano a li asperi v in vi lo capisio a la usanza, e così vogia Deo.

Aora resta a dire, magnifici domini mei, che la comission vostra a noi da[e]ta circha la sententia daeta per lo episcopo de Ermini circha lo matrimonio de quella garsona maritata, la qualle è de etade annorum viiii in circha. Cometando le segnorie vostre a noi cum lo reverendo domino episcopo debiamo receivere testemoniansa da x in xii personne se la sententia è bona e justa o no, como piu largamenti se contene in le vostre, respondo a vostre magnificentie che fin a la jornâ de ancoi no s'è innovato niente in la dita caxon per esser monto occupati in le caxoin supradite, tamen aora per la parte prima chi pretende la dita garsonna eser soa, ne fo requesto per scriptura a mi consolo la debia fare consignare a ello. Per la quale cosa serà nessesario ve[g]nire ad executionem et observationem mandatorum et comissionum dominationum vestrarum, e de quello [che] seguirà serà certificato le segnorie vostre cum li processi sigillati juxta mandata vestra.

No prende admiratione le segnorie vostre se no scrivemo in comunitae meser Oberto e mi, persò che in queste cose pertinente a lo episcopato semo differenti de opinione, persò che ello voreiva avei compiaxuto a Chaihares e avei miso in sedia lo so vesco, e mi o preixo respetto ad aspeitar la reposta de le segnorie vostre. Ello s'è monto agrevato de mi, como credo ve debia scrive, tamen non obstante lo so agravamento no m'è parsuto ben fare altro fin che non abia reposta da le segnorie vostre. No so za intende che dano ni che interesse segoe a meser Oberto de cosa alcuna pertinente a lo episcopato, per la qualle ello abbia caxon de volei piu uno cha uno altro. Penso ben che a posta de meser Sisto Centurione e de Cepriano de Vivaldo,