Pagina:Noberasco.Antologia.1930.pdf/15

— 17 —

sepio. Appropinquandose l’ora de lo so transito, disse: tempo è in lo quale Dio li soi amixi inviterà a le soe noce.
       Da po am pocho, a l’ano del Signore mille duxento XXXI, morì in paxe. Ben che lo so corpo venerabile quatro dì iaxesse desoterao, no insiva da ello alcuna spusa, ma graditissimo odore. Alantora fon viste alcune oxelete sum la cima de la ecclexia congregae; le quale nisün avea mai visto innanti; chi tanto suavementi cantavam et cum tanta differensia de canti, che tüti faxevam maravegiar; che pareiva che feisem l’oficio a Sancta Elizabet.



ANONIMO

L'orazione che segue precedeva l’Officio, recitato dai confratelli dell’Oratorio della S.ma Trinità. Da un manuale pergamenaceo dello stesso, posseduto dalla civica Biblioteca di Savona.


Fræli mei carissimi. Noi se torneremo si como peccoi a quella fontann-a uiua a quella fontann-a de misericordia a quella fontann-a Uergene Maria : e sì la pregheremo deuotamenti che ella per la soa sanctissima misericordia e pietae preghe lo so docissimo figio meser Ihu Xre che ello si ne daga gracia che ancoi in questo beneito iorno noi possamo incomenzar e far e dir officio. Lo quar sea alegiamento de tute le anime Xriane le quae sum passae de questa mortar uita. E specialmenti per tuti li fraelli de questa compagnia per li quai noi possamo pregar no seandone degni. Che questo beneito offitio lo quar noi faremo sea feto a honor e a reuerentia de la soa sanctissima passion. Etiamde a honor e a reuerentia de la soa maire sanctissima uergene maria. Etiamde a fructo e a utilite de tute le