e de lo tempo de li pairi antichi, e de lo tempo novello de lo Figior de Dee chi devea vegnir. E sovra questo somamenti se deletavam. E Zacharia se alegrava in si mexmo, no possando parlar, cum grande festa, de ço che Dee l'avea illuminao e fidelmenti creiva. Stavam doncha questi cossì amixi de Dee e lla nostra Dona cum elli congregay in lo nome de Dee, e cossy grayndi in lo so conspecto, e sempre pensando de Dee e raxonando de Dee e de le soe overe e de li comandamenti de la leze, e sempre overavam ço che elli poivam de ben in lo so honor. Si che questo loco[sic], unde era tay personne, era quasi un pareyxo pin de Dee e de li soi angeri. Beneita sea tal compagnia, e beneyto quello santo logo, unde elli habitavam. E quante doçe cosse se pon pensar de queste doe mayre de tai figior. Elle stem inseme trey meyxi e anchor pu. Che e penso che la nostra Dona voce star tanto lì, che se metesse lo nome a Zoane e che foce rendua la lengoa a Zacharia, azochè ella odisse de la soa bocha zo che l'angero gi avea annuntiao de questo beneito fanti'.


Aora tornemo a lo parto de santa Helisabet, che quando ella se sentì aprosimar a lo parto, ella vosse che la nostra Dona ge steyze apè e no se partise. Ninte de men, tanta era l'alegreza de veira e lo cogniscimento[sic] che ella avea d'ella, che pocho parea che curasse della penna de lo parto. E anchora avea grandissima alegresa che ella era certa che ella averea figior maschio e chi vivereiva e no morreiva pisenin, e chy sereiva grande e singular in lo conspeto de Dee e de tuto lo povo. E ben che ella lo avesse inter lo corpo, desirava de veilo prestamenti.


Nasuo che fo questo beneito figior, santa Helisabeth comandà a le mame che elle no lo tochassem, e si se voze inver la nostra Dona, e reverentementi la pregà che ella lo devesse tochar avanti cha altra persona. Alora la nostra Dona lo levà de terra, e le mame gi mostravam se avea besogno, perzochè la nostra Dona era de quartoze[sic] agni, e forsa che la nostra Dona za mai no ave visto nasce atro, ch'ela conversava pocho cum la gente. E levando la nostra Dona questo fijor beneito, e si lo fassà in un bellissimo drapo biancho e se lo misse in scozo. E incontenente questo beneito fijor, chi avanti pianzea, stete quieto in scozo de la Dona nostra, e parea che ello se ascotasse* a ella e a lo so ventre, como se ello diesse: "Aora sone preizo* a quello chi m'a [faito]". E la nostra Dona si fe vegnir l'aygoa e lla chonca, e si lo bagnà e fasà questo beneito fijor. E prezelo in brazo e portàlo a Zacharia. Ello lo goardà con grande alegresa, e benixilo cum la soa man. E incomensà a loar Dee. E la nostra Dona portà lo fantin in le soe brasse, e si lo benixì cum grande alegressa e dèlo a santa Helisabet e si ge misse lo late in bocha e disse : "Prendi, fijor me, in lo nome de Dee e de lo so Fijor, Iesu Criste, incarnao nostro