... dirigantur cogitationes et opera.


Alia oratio


Aytoriaime, segnor Dee, doce messer Yhesu Christe, veraxissimo Salvao. Messer, mandayne de la vostra sanctissima gratia, paxe, amor et consolation, a noy tuti, e a tuti li atri chi per lo mondo sum.

Alia oratio


Aytoriaine e amaistrayne, docissima e gloriosa Vergem, madona sancta Maria. Madona, mandaine de la vostra sanctissima gratia, e metine in santa via.

Sequntur preces


Beneito e loao e regratiao sea lo nome de lo nostro Segnor messer Yhesu Christe, luxe de parayso e de tuta la corte celestiá. In eterno e otra. Amen.

Alia preces


Loço e gloria habia la divina maiestae, çoè Dee Payre e Fiio e Spirito Sancto, tre personne in unitae. Pregemoli devotamenti cum tuta bonna intention e bon proponimento, che ge piaxa de mandar in noy gratia che noy hayemo faeto questo beneito offitio a honor e reverentia de lo so sanctissimo nome, e de la soa beneita passion e morte, e a corretion de peccae e de manchamenti nostri, e che de questo beneito offitio noy seamo perseveranti fin a la fin nostra.

R. Christe lo faça per la soa pietae e misericordia.

Alia preces


Fray karissimi, preghemo per li nostri payri e per le nostre maere, e per li nostri fray e sor, parenti e frai de questa beneita compagnia, e per amixi e per tutte le annime chrestianne chi sum passae de questa miçera vita, che se elle fossem in alcunne penne de purgatoryo, lo nostro Segnor, se ge piaxe, si le traghe de penne e le menne a la soa beneita gloria.

Responde ut supra.

Alia preces


Preghemo per lo stao de la sancta mayre çexia; per messer lo papa e per li segnoy cardenay e per li rei, principi e baroni, chi an a reçe e a guiar tuta la humanna generation, che lo nostro Segnor beneito gi dea gratia, força e bairia che elli la possam reçe e guiá per quella maynera e via chi semper loço e honor e gloria sea de lo sanctissimo nome e honor e reverentia de la soa beneita passion e morte, a multiplicamento de la santa fe catholica e a recoveramento de la sainta terra de otra mar.

Responde ut supra.

Alia preces


Preghemo per messer l'arcivesco, payre e pastor nostro, e per tuti li religiosi e choy iheregay li quai an cura de le annime nostre, che lo Segnor beneito gi dea gratia che elli possam salvar le soe annime e le nostre.

Responde ut supra.

Alia pre[c]es


Preghemo lo nostro Segnor messer Yhesu Christe, che ge piaxa de mandar paxe de cel in terra in tuta la crestianitae de ça da mar e